20 Temmuz 2009 Pazartesi

akla zarar dialoglar...

denizlili- bi adam bir göğsü yok diye karısını boşamış
ben- adam bir göğüs için mi evlenmiş?
denizlili- sen ne için evlenirdin?
ben- ben gözümün gördüğü ile değil gönlümün gördüğü ile evlenirdim
denizlili-nasıl yani
ben- aşk ile evlenirim ve aşk iki bedenin değil iki gönülün ilişkisidir
denizlili- vay bee nerden buluyon sen bu lafları gari
ben- sahilden topluyom:)
denizlili-aşk diye bir şey varmı?
ben- olmamı hiiiiiiiiiç:)var tabi ama aşık olmak için önce adam olmak lazım
denizlili-sen adam oldun mu?
ben-hayır daha değil, ama yönüm adamlığa doğru, yürüyorum
denizlili-nasıl adam olunuyor
ben- üç şartı var
1- sana kötülük edene iyilik edeceksin
2-senden esirgeyene cömertlik edeceksin
3- senlen bağını koparanla yeniden bağ kuracaksın
denizlili- ohoooo dünyada olmayacak şey o insan üstü bişey
ben- adam dediğinde insanüstü bir yaratık zaten,
denizlili- ozaman ben sana kötülük edeyim sen bana iyilik et diye
ben- bunun için bana kötülük etmene gerke yok, iyilik edersende ben sana iyilik ederim hatta hiç bişey etmesende iyilik ederim ama kötülük etme dedimya daha tam adam olamadım belli mi olur ahhhh denizlililililili yar derim sonra:)))

2 yorum:

bengül dedi ki...

canım abim yazıların çok güzel keyifle okuyorum :)

efendinizm dedi ki...

kız kardeşim, büyük teşşekkür...