5 Ağustos 2009 Çarşamba

köpeklerin dili...

bir otelin önünden geçiyorum tel örgü ile ayrılmış Bölümde bir alman kurdu var benimle hiç ilgilenir bi halide yok:))) ancak arka taraftan bir arka ofis müdürü edasıyla bir başka köpek havlıyor ( la A.K..duğum önünden adam geçiyo sen oralı değilsin iki havlar bekçi köpeği dediğin) manasında...

diğeri bi bana bakıyor (bu mu?) dercesine, sonra müdüre dönüyor tekrar bana bakıyor tekrar kafasını arka ofis müdürüne çeviriyor ve suratındaki ifadeyi şöyle okuyorum ben( yaaa müdürüm bu zararsız bi adama benziyor yoldan geçiyo işte ne havlayacam)

arka ofis müdürü ısrarla havlıyor fırça atma desibelinde( la A.K.duğum bana cevap verme iki havla korkut şunu aklından bişey geçiyosa vaz geçsin)

alman kurdu bana dönüyor isteksiz isteksiz iki kere havlıyor. yüzündeki ifade ve ses tonu aynen şöyle diyor( al havladım A.k.yim, ne olacaksa gidiyor adam işte)

arka ofis müdürü dahada sinirlenerek fırça atmaya devam ediyo ( la y...ağım senin işin ne havlayacaksın tabi, köpeğe bak yaaa havlamaya üşeniyo A.K.)

BELDİBİ-SUNGATE OTEL

Hiç yorum yok: