15 Haziran 2010 Salı

akla zarar dialoglar...

ağlasunda dünya kupasına başka gözle bakıyor insanlar her konuya baktıkları gibi değişik bir bakış açıları var...mesela dünya kupasından bi haber insanlar var hatta bizzat dünyadan bihaber:))) aziz abi var burda birlikte almanya avustralya maçını seyredeceğiz maç öncesi trt nin johannesburgdan canlı yayını var. feyyaz uçar 70 lerden kalma yeşil kapişonlu bi parka giyinmiş, erdoğan arıkanda boynuna atkı sarmış. aziz abi şöyle bi baktı:

aziz- benmi yanlış görüyom bu adamlar atkı gocuk mu giymişler bu sıcakta
ben- evet abi doğru. şu an güney yarım kürede sobahar kışa girmek üzereler
aziz- orası nere lan?
ben- dünyanın güneyi abi
aziz- getlan olumu öyle şey
ben- abi sizin coğrafya dersine bedencimi giriyodu
aziz- coğrafya ne lan?
ben- aziz abi şimdi sana kutuplara yakın yerlerde altı ay gündüz altı ay gece yaşıyorlar desem onada inanmazsın
aziz- bak o iyiymiş senede sadece beş vakit namaz kılarsın altı ay gecede boş geçmesin diye gece namazı kılarsın sevabına...
ben- abi sen türksün di mi ? :))))))

burdur/ ağlasun

Hiç yorum yok: