1 Şubat 2011 Salı

temel iç güdü...

parkta gezerken bi köpek gördüm sahipli bakımlı bi teriyer. köpek otların içinde dolaştı bir süre , çeşitli otlardan birini koklayarak seçti ve yemeye başladı... hayvanların bazı ağrıları veya sağlık sorunları için otlardan yararlandıklarını biliyordum ama hangi otun ne işe yaradığını neren biliyorlar hala aklım havsalam almıyor...iç güdü müdür bu?

bende dönem dönem kendimde buna benzer şeyler gözlemliyorum. bi dönem maydonoz istedi canım hep, her yemeğin bir ucundan kattım, olmadı limonlayıp ayrı bi tabakta getirdim sofraya. bi döneme soğan, bi dönem biber, bi dönem sarımsak, yada çikolata oldu. yahu insanın canı kimyon çeker mi çekti yahu :))) vücut eksik olanı istiyor bazen ama hangi gıdada olduğunuda biliyor hatta...

iç güdülerimiz var bizde hayvanız :)

Hiç yorum yok: