31 Ağustos 2007 Cuma

misafir yazar...cüneyt eşeklik ettiğini anlamış

şair burda eşeklik ettiğini kabul edip özür diliyor...
bir insanın bir insanı yalnış anlaması için
ne anlatmak istediği
ne anlattığı
ne kadar anlaşıldığı
karşıdakinin ne anlamak istediği
ne anladığı
gibi etkenler vardır... eşeklik etmiş affet...

"ben dünyanın en anlayışsız eşeğiyim
eşek bile değilim asıl kocaman bir hiç olan benim
özür dilerim bebeğim"

böyle zamansız umulmadık mavi günlerde bir bekleme salonu yalnızlığına bürünüyorum; iliklerimdeki yitik aşkı sarhoş bir unutkanlığa ilikliyorum...
uzun bir yoldan gelen tedariksiz katıksız
bir yolcuyum
yaralı yarasız sevdalardan geçtim
senide yaralayanlardan sandım
ben inatçı bir keçiyim
beni affet bebeğim...
şimdi tek isteğim
içimden geçenleri sana anlatmaktır
sen öyle göz, sen öyle toprak ve güneş ortaklığı,
sen teninde cennet kokusuyken
sana şiir yazmak ahmaklıktır...

cüneyt ebrudan özür diliyor...

2 yorum:

arzu tülek dedi ki...

kaptaaan yaaaa! ne bu çöpçatan sitesi gibi oldun :)

deniz dedi ki...

cüneyt her kimsen aşağılık herifin birisin, önce iğrenç bi şiir yazdın şimdi özür diliyon kızdan. kaptan bunu bidaha misafir etme gemine...yakışmıyor senin gemine.