12 Nisan 2008 Cumartesi

makineler insanlaşıyor...


diğeri- boşuna uğraşma bu satranç programını en iyiler hazırlamış, 3 yıldır oynuyorum onu hiç yenemedim; üstelik hile yapıyor...

locke-bunca yıldır çok gelişmiş bilgisayarlar gördüm ama hile yapanını hiç görmedim. bu özellik insan hayatına heyecan katıyor...

"lost" dizisinden...

bilgisayarla satranç oynuyordum ve her defasında yeniliyordumkardeşim arkadaşlarım hep beraber düşünüp en iyi hamleleri yapıyorduk yine yeniliyorduk.bir sene sonra yenilmekten hala bıkmamıştım hala mücadele veriyordum. ve sonunda kazanmaya da çok yaklaşmıştım artık kurtuluşu kalmamıştı, ama bilgisayar satranç tahtasını ters çevirdi beyaz taşlarıma sahip oldu ve benim oyunumu kendi bitirdi ve utanmadan "game over" yazdı orospuçocuğu :)

evet makinelerde hile yapıyor...filmlerde duyduğumuz bir söz gerçek olmaya doğru gidiyor "makineler insanın yerini alacak"

Hiç yorum yok: