7 Ağustos 2010 Cumartesi

çatağıl köyü...


dağ başında geziniyordum yine, tarlaların arasından geçiyorum... artık acıktığımda yada canım çay istediğinde yolu buldum tarlada çalışırken mola vermiş köylülere selam verip "kolay gelsin" diyorum hemen davet ediyorlar ısrar ediyorlar yediriyorlar içiriyorlar:))) çok kötüyüm ben yaaaa...:)

hıdır dayı da öyle yaptı:))) gel bi çay iç gidersin dedi... aramızda şu konuşmalar geçti;
hıdır- adın ne?
ben- alp
hıdır- doğrudur
ben- ben eğrimi duruyorum
hıdır- istediğin gibi otur rahat ol
ben- peki...:)
...
hıdır- insanoğğğğmalsaaaaaamülsaaaahaniiiiiiiibunnnnnn ilkkksaaaaaab
ben -(bön bön bakıyorum)
tekrar etti yine aynı bön bakışlara devam ediyorum
üçüncüdede anlamıyorum ama anlamış gibi yapmak için kibarca gülümsüyoruuuum
hıdır- cevap verseneeeeee adam türkçe bilmiyonmu seeeen
ben- anlamıyorum ben bana soru mu sordun dayııı
hıdır-sordum tabiiii türkçe anlatıyom hemde ,senin anadil türkçe değil galibaa ey insan oğlu deyom mal sahabı mülk sahabı hani bunun ilk sahabı söle bakem deyom...:)
...
hıdır- sen okumuş birine benziyon, ben ilkokul beşten terkim, söyle bakalım evet mi diycez hayır mı?
(bir kaç saniye içinde refarandum için sorduğunu anladım:)
ben- abi ne dersen de onu ben bilmem senin paşa gönlün bilir. ama neye evet diyeceğini yada neden hayır diyeceğini bil...hem bu iş üniversite mezunu olmakla olmuyor, benim ne üniversite mezunu arkaaşlarım var refarandumda sırf hükümete karşı olduğu için hayır diyecek, yada hükümet yanlısı olduğu için evet, ama senin gibi o maddelerden hiç birini bilmeden diyecek... bu anayasa maddelerinin hepsi birden kötü değil hepsi iyide değil...hepsine birden tek bir evet yada tek bir hayır verilemez bu yüzden oy kullanmayacağım ben... sen biliyormusun o maddelerin ne olduğunu?
hıdırdayı- bilmiyom açıklamıyorlar ki
ben- açıkladılar mecliste görüşmeler sırasında anlattılar tv de yayımlandı, "yandaş" medya tüm maddeleri çarşaf çarşaf anlattı gazeterinde:)))
hıdır dayı- ben hiç görmedim gazete gelmez buralara tv yede bakıyoz bakıyoz kavga ediyolar:)))
ben- tamam ben internetten indirip size getircem
hıdır dayı- neee?
ben- türkçe bilmiyonmu sen yaaaw niye anlamıyon ben arapçamı konuşuyom burda:)))

velhasıl 12 eylülde ister evet deyin ister hayır deyin ama neye ne için ne dediğinizi bilin yeter...hıdır dayı ısrar etti biraz anlattım maddeleri sırf bir parti taraftarı olduğu için vereceği oyu bilinçli (yada benim etkimde kalarak desek daha iyi) oyunu değiştirdi...refarandum için kulis çalışmalarına başladım haaadi hayırlısı:))))


fotoğraf: alparslan ışık

Hiç yorum yok: