11 Şubat 2012 Cumartesi

aşk acil servisinde nöbetçi şairim...


--abi kız arkadaşım bi mesaj attı anlamadım, ne yazcam ben şimdi ona
"senin olmadığın yerlere bakmak alışkanlığımdı,
seni unutmaktan vazgeçtim"
c.y.

--hımmm bize bir ünite ö.a.rh+ şiir lazım ...yaz bakim
"sen bana bakma, ben senin baktığın yer olurum"
ö.a

--ooof abi süper yaaa hemen yazıyorum, şimdi bu kız iyi bişeymi yazmış yani?

--:)))

--abi ben bu şiire şöyle bişe eklesem nasıl olur
"sen bana bakma, ben senin baktığın yer olurum,
kulun değil kölen olurum...

-- bozma asafın şiirini, böyle kısa iken şiir...

-- niye abi uzun şiir olmazmı ben iki buçuk sayfa şiir yazdım bu kıza...

--uzun şiir olmaz şiir dediğin en fazla üç satırdır, gerçek şair meramını üç satırda anlatır... uzun da yazılır ama şair önce düz koşu yapar biraz, sonra yine anlatacağını son iki satırda anlatır asıl...

Hiç yorum yok: