12 Aralık 2007 Çarşamba

psi psi kopatım...

zehra nur, komşumun 2,5 yaşındaki, herşeye dili dönen, herşeye aklı eren psikopat kızı...dünyadaki her şey onun, o her şeyi yapabilir, ve hepimizin kafasını kırar...

bir gün yemeği üzerine döktü (yaşıtlarına hala annesi yedirirken yemeği o kendi yiyor)bizde güldük "gülmeyiiiin kafanızı kırarım sizin" dedi

bir gün de kafasını sıktım ellerimle ( ben sevgimi böyle garip şekillerde gösteririm de) "heeeey o beniiiim " diye dişlerini sıktı

bir günde köprü dizisinde vali faruk yazıcıoğlu "gidemediğin yer senin değildir" dedi zehra tv ye döndü "benimdir" dedi

bir gece baktım sessiz sakin oturuyor
"kız zilli bugün psikopatlığın üzerinde değil dedim"
"git...giiiit...giiiiiiitt"
ya sen nasıl bi yaratıksın ya bu yaşta psikopatlığın ne olduğunuda biliyor beni kendi evimden kovuyor :)

bir günde çok güldürdü bizi
"baba benim doğum günüm ne zaman"
" ağustosun onu"
"agustonun donumu?"

sen çok yaşa zehra nur ve allah sabır versin seni alan adama :)

Hiç yorum yok: