12 Aralık 2008 Cuma

ezber bozan...

Uzun boylu, iyi giyimli, bakımlı, güzel ve seksi diye tabir ederek tasvir edebileceğim bir kadın bankada sıra beklerken adamın yanına yaklaştı;
-beyefendi sizin banka kartınızı kullanarak sıra alabilir miyim?
-sen karaambar kamyoncular derneğine üyemin?
-şaka mı bu? Tabii ki değilim.
-o zaman önden sıra alaman.
-neden?
-sadece bankamızın mudileri bu imkândan faydalanabilir. Kimsenin hakkını size yedirmem
-kimsenin hakkını yemeyeceğiz ki, sıra alacam sadece
-ne kadar sıradan hale geldi, ne kadar normal oldu değil mi sahtekarlık, hırsızlık. siz hakkınız olmadığı halde benim kartımla önden sıra alacaksınız ve sizden önce sırada bekleyen herkesin beş dakikasını çalacaksınız ve buna normal bişey gözüyle bakacaksınız. Hanımefendi hırsızlık sadece para çalmakla olmuyor…
-vermiyor musun yani sen şu kartı?
-üzgünüm…
kızın yüzünde ki ifadenin tercümesi; çattık yaaa! Ne bu şimdi şaka gibi…hıhh… dünyada doğrucu Davut nesli tükenmek üzeredir o da gelir beni bulur…inanmıyorum yaaa! Şuna bak(baştan ayağa süzerek) kılığına kıyafetine bakan adam sanır insan mı bu nedir o belli değil…
ve dişi doğada ki yeni erkeğine doğru yönelir, bu tür örümcekler çiftleşmeden hemen sonra erkeğini boğarak öldürür, yada hikayeye uyarlarsak kullanır atar tabiri caizdir… erkek hiç tereddüt etmeden banka kartı ile bir sıra alır ve dişisini memnun eder.
Davut ise beklemeye devam ederken, kadının bakışlarını hep üzerinde hisseder, kadın üzerinde ki şaşkınlığı hala atamamış gibi görünmektedir… adamın sırası gelir işlemini yaptırır ve gişeden uzaklaşırken kadın yaklaşır kulağına fısıldayarak;
-beni bekler misin?
-tamam.( 3 dak. Sonra gelir adamın yanına oturur)
-evet… -evet ne? -bekle dedin
-evet… -evet ne?
-Bana bir kahve ısmarlar mısın bir yerde?
(kahve içilebilecek bir yer)
-hep böyle kaba mısın?
-hayır…! Ben kabalık etmedim doğru olanı yaptım.
-diğer adam bana yardım etti ve kimse bişey kaybetmedi kimse şikayetçi değil.
-şimdi değiller zamanı gelince olurlar… bak benim kafamın içinde bir mahkeme var “vijdan 3.asli hukuk mahkemesi” yargılayan da benim yargılanan da ve söyleyeceğim her yalanı biliyorum yani sana yardım etseydim ben cezalandırılırdım kendimi kandıramazdım…
-hımmm… son derece dünya dışı bir manyakla karşı karşıyayım sanırım… benim hikayem de şu; ben güzel bir kadınım…
(Adamdan onay gelmeyince)
-değil mi!... ve bu güne kadar erkeklerden ne istediysem aldım hatta ben istemeden onlar her konuda bana yardımcı oldular.
-sende ki şaşkınlığı anlıyorum ezberin bozuldu… bugüne kadar sözünün altını çizerek söylüyorum bu söylediklerin bugüne kadardı…
-evet ezberim bozuldu ve dağıldım… ama nasıl oluyor, farkın ne senin, uzaydan mı geldin?
-çoğu zaman böyle düşünürüm; eğer uzayda bir yerlerde yaşam varsa beni yanlışlıkla bu dünyaya göndermişler, kendimi hiç bu dünyaya ait hissetmedim…
-Ya diğerleri amaçları neydi?
- hadiii! Yapma… sen biliyorsun ne olduğunu işine geliyor sende oyuna devam ediyorsun.
-ne oyunu?
-o senin her istediğini aldığın erkekler var ya onların yardımlarının karşılığında az veya çok senden hep bi beklentileri vardı
-senin yok mu?
-bilgisayar oyununda iyi oynayan bir üst seviyeye geçer ya bende öyle işte, ben o beklenti seviyesini aştım… benim senden hiçbir beklentim yok…istediğim bişey yok…beklenti seviyesinde hayat bir deli ve bir delikten ibarettir ve o seviyeyi aşamadan game ower olan çok insan vardır…
-bankada değilse bile bu cafede hiç aklından geçmedi mi benimle sevişmek?
- seks mi? Hiç geçmedi… ben hiç seks yapmam… çünkü seks herhangi bir kadınla yada herhangi bir erkekle yapılabilir… ben aşık olmadığım insanla o çok istese bile yapmam ve yapmayı düşüncemden geçirmem… aşık olduğum insanla yaptığım şeyin adı o olamaz olsa olsa ona “aşk yapmak” denir… ve aşk iki bedenin değil iki gönlün ilişkisidir…

Hiç yorum yok: