14 Aralık 2008 Pazar

seni seviyorum demedin...

-Bana hiç “seni seviyorum” demedin
-dedim…
-ben hatırlamıyorum
-geceden, gündüzden, karanlıktan ,yüksekten, yedi başlı ejderden,ileriden geriden , detcalden, inden cinden periden, baban olacak deliden, ölümden…yaşamdan… korkmayan ben; tir tir titriyorum senden… demedim mi beş Dakka önce ben?
-ama bunun içinde “seni seviyorum” cümlesi yok ki.
-nasıl yok? Türküleri bilir misin? Gerçek ozanlar türkü söylerken mutlaka gözlerini kapatarak söylerler çünkü türkü söylenmez türkü yaşanır anlatılır yaşamak için ise gözlerini kapatıp içine girmem gerekir… sen “seni seviyorumu” kelimelerde arama gözlerini kapat ve içime gir…
-cümlenin içine mi?
- gir derine gir… sizin sorununuz ne biliyor musun?yüzeyde istiyorsunuz her şeyi, cepte mesela. Bastırılmış şeyleri seviyorsunuz tost mesela, hızlı tüketmeyi seviyorsunuz fast food mesela, hızlı seviyorsunuz, içinizde büyütmeyi bekleyemiyorsunuz bastırıp ezip servis ediyorsunuz, şıp seviyorsunuz, şıp söylüyorsunuz, şıp bitiriyorsunuz. Bak adam ne diyor bir türküde
Telli turnam sürgün gelir, inci mercan ele karşı.
Elvan elvan kokun gelir, yer oturmuş yele karşı.
- Ne diyor anlamadım ben?
- Diyor ki; yel gelirken yare dokunup ta gelmiş, bundan daha güzel anlatılır mı aşk? Bu adam böyle hissederken çabucak tükenir mi aşk?

Hiç yorum yok: