6 Ekim 2010 Çarşamba

birbirine iliştirilmiş hayatlar...


zeynep:
"eşim aradı, akşam için tavuklu pilav istedi. bende erkenden tavuklu pilavı yaptım,zamanım kaldı, ankarada baharın ilk günleriydi, hava geç kararıyordu, arkadaşımla gezintiye çıktık. sakarya caddesine gittik, kaldırımlar kalabalık herkes dışarda.yürürken arkadaşım beni iteleye iteleye neredeyse yola atacak, napıyorsun sen diye ona döndüğümde ne göreyim sevgili kocam 20 yaşında bir kızla sokak ortasında öpüşüyor...
gözümün önünden ilk tavuklu pilav geçti...:)

sergey:
soğuk bir moskova gecesi, karımla sevişiyoruz, kapı çalındı, güzeller güzeli karım anna "eyvah kocam" diyerek telaşla beni gardropa soktu... yaptığı salaklığı anlayıp geri dönmesi fazla sürmedi gardropun kapısını açtığında ben hemen telefonumu istedim ve gardroptan çıkmadan avukatımı aradım...

derya:
istanbulda yaşıyoruz yani kocam ve ben... bir gün kocam şirketin bursada toplantısı var bu gece bursadayız beni bekleme dedi. gecenin ilerleyen saatlerinde aradaım ve beni hemen otelin telefonundan ara dedim. bekledim aramadı. bir süre sonra tekrar aradım bir kız açtı telefonu "kocanız arkadaşı ile ilgileniyor telefonuna ben baktım" dedi sana iki soru soracam düşünmedne vcevap vereceksin dedim "sen kimsin orası neresi" "......ilk yardım hastanesi bende hemşireyim" diye cevap verdi. kapattım o hastaneyi aradım öyle birileri yok dediler... atladım arabaya bursaya gidiyorum feribotta ne göreyim kocamda aynı feribotta ben bursaya onu basmaya gidiyorum oda bana telefon açmak için bursaya gidiyor aynı feribotta:)))

erdem:
samsunda yaşıyorum, hafta sonu için, sinoptaki yazlığın inşaatına bakmak ve kooperatifin toplantısına katılmak bahanesi ile karımı kandırdım ve sevgilimle sinopa gittim şimdilerde müze haline getirilen ve içinde dizi film çekimlerinin de yapıldığı sinop cezaevini geziyoruz, tecritler bölümünde tek tek tecritlere girip bakıyoruz son girdiğim tecritte ne göreyim karımda sevgilisini alıp sinop cezaevine gelmiş...:) karımın sevgilisini bir dövdüm bir dövdüm kan gövdeyi götürdü...

Hiç yorum yok: