6 Ekim 2010 Çarşamba

şizof semş...


böyle zamanlar tehlikelidir şemsettin.
ya gel cebime saklan,
ya bırak şapkana saklanayım.
kim vurduya gider insan,
fırsat yok ki kendimi savunup aklanayım.

bir ara sende biliyorum kedilerden korkuyordun,
çünkü kendini işkembe sanıyordun :)
böyle bişey bende atlattım,
iskemle zannettim kendimi bir süre:)
üzerime oturacaklar diye korkulardaydım.
ama sonra yırttım şemsettin!
kendime telkinler yaptım "sen iskemle değilsin" diye diye inandırdım kendimi.

sana hak vermiyor değilim şemsettin.
zaman kötü, aslında ne sen ne ben ikimizde deli falan değiliz :)
herkes oynatmış, sadece sen ve ben normaliz.
ama şemsettin laf aramızda,
laf aramızda laf aramızda :)
laf aramızda kaldı çıkamıyor, kendini ifade edemiyor bir türlü.

ama çok dikkat edelim şemsettin
sende farkettin
zaman kötü en iyisi biz işi deliliğe vuralım...
sen kedilerden kork yine, işkembesin diye
ben insanlardan korkayım, iskemleyim diye.
ve
iskemle üzerinde işkembe, çarşamba, perşembe
gün say şemsettin gün say,
çünkü nasıl olsa bigün gelip bizi alacaklar...
bu işten yırtmak için saat numarası yapalım,
sen yelkovan ol, ben yengeç
soranlara tek cevap verelim "vakit çok geç"

vakit çok geç şemsettin
GELDİLER...

Hiç yorum yok: