6 Aralık 2010 Pazartesi

bir nevi ölümsüzlük...

hiç bir şeyden pişman olmamak güzel olurdu ama bu her yaptığım doğru olurdu manasına gelmezdi yinede...yaşadım bitti gitti, yapacak bir şey yok gamsızlığıdır belki...

eskiyazılarımı okurken pişmanlığa yakın şeyler hissederim bazen.yani şimdi olsa farklı şeyler yazardım aynı konuda,yada daha kapsamlı anlatırdım. öyle yaaa 10 yıl sonra aynı şeyleri yazacak olsam hiç değişmemeişim anlamına gelirdi, yada hiç gelişmemişim. 10 sene sonra bişeylerin farklı olmaması garip olurdu zaten... bundan 10 sene sonrada farklı şeyler yazacağım, yoksa 10 sene boşa geçmiş demektir...

ORHAN VELİ'nin dediği gibi" 1941 de yazdıklarım 1616 senesinde 52 yaşında ölen shakespeare'in 377 yaşında söyleyeceği sözlerdi...

ve benim şimdi yazdıklarım, şiirlerim; 1950 de ölen orhan velinin yaşasaydı 2010da yazacağı şeylerdi. kuvvetle muhtemel benden daha güzel şiirler yazacaktı bu güne dair, benden daha güzel anlatacaktı ama anlatmak istediklerimiz aynı olacaktı...

buna inanmak bana guru veriyor...

Hiç yorum yok: