1 Aralık 2010 Çarşamba

hayAT koşusu

eğer yapamam dersen yapamazsın unutma, kaderin kesinleşene kadar mücadele etmelisin... sen elinden geleni yaptıktan sonra hala olmuyorsa o kaderdir artık yada taaaa en başından hata yapmışsındır...

bu nedemek diyeceksin açıklayayım: ben bilgisayarda satranç oynuyorum bilgisayara yenilince hamleleri geri alıyorum yeniden deniyorum yine yeniliyorum, tekrar geri alıyorum yine yeniliyorum yapılabilecek her şeyi yapıyorum geri alarak, ama olmuyor demek ki oyunun taaa başında öyle bir yanlış yapmışım ki artık ne yapsam boş oluyor, o en büyük hatayı yaptığım yere dönüyorum onu düzeltince kolayca oyunu kazanıyorum...

burda en büyük sorun şu ki hayat içinde geriye dönüp o en başta yaptığımız hatayı düzeltme şansımız olmuyor ve biz buna kaderimiz buymuş diyoruz...

Hiç yorum yok: