1 Aralık 2010 Çarşamba

kill me...

gecenin bir yarısı hız göstergesindeki ibre 100'ü geçince kemerimi bağladım biraz yavaşla diye uyardım titrek bi sesle 120yi geçti ibre :))) ben küfretmeye başladım küfrettikçe gaza bastı ibre 190'ı görünce, VAYYY İBRE VAY dedim:)) kemeri çözdüm rahatladım artık küfürde etmiyordum

"abi sen 120 ile giderken tırsdın küfrediyodun kemeri bağladın, şimdi 190 basıyorum rahatsın ve kemeri çözdün ne iş?"

çünkü 190 la kemersiz kaza yaparsak ölüm %99 dur, %1 de öldürmeyen allah öldürmüyor kontenjanıdır o da bana vurmaz, ama 120 ile giderken kemerli yada kemersiz büyük acılar ve hatta sakat kalma ihtimali ölümden daha yüksek bir ihtimal...

"yani"

yanisi şu ölümden korkmuyorum zerre kadar, benim bu hayatta köpekler gibi korktuğum tek şey sakat kalıp başkalarına muhtaç yaşamaktır... o yüzden bi kaza yapacaksan adam gibi yap öldür beni...yoksa öpreim seni:)))

"tamam abi bak seksene indim :)))

Hiç yorum yok: