27 Nisan 2007 Cuma

gerçek dışı konuşmalar...

internette aşk bu kadar oluyor,
esasında aşk demek gelmiyor içimden... tınak içinde "aşk" diyelim...
internette gezinir ken bir yerlerde rastladığım ve tanıştığım kızla
tesadüfen aynı şehirden, aynı mahalleden aynı sokaktan komşu çıktık :)
ama tanımıyoruz birbirimizi.
ben "eee ne yapalım buluşalım nasıl olsa aynı sokaktayız
sizin evin arkasında bir futbol sahası varya orada buluşalım" dedim
kız " olduuuu santrada beklerim seni maç mı yayapacaz" diye alay etti
esasında buluşma için enteresan bir yer ama aklıma ilk o geldi yakın diye...
"yok sen ceza sahasına çapraz koşu yap ben sana muz orta yapacam"
"ıyyyhhhg siz erkekler, hakem boksu başlatmadan önce hep söyler belden aşşağı vurmak yasak diye ama siz sürekli mevzuları bel altına indirmekten zevk alıyorsunuz"
" yok amacım o değilidi ama türkçe işte nereye çekersen oraya gidiyor yani anlayanın zihniyetine bağlı"
"tamam neyse sahada bir sürü insan var seni nasıl tanıyacam"
"benim üzerimde açık mavi beyaz arjantin forması var"
" olduuua bende pembe palermo formamı giyerim teke tek maç yaparız... yahu sen gerçekten maça davet eder gibisin, ciddisin gibi"
"ya ben önce beşte beş penaltı atışırız sonrada birebir de kolay adam geçmeyi gösteririm sana diye düşündüm dü"
"bir cafeye ne dersin"
"yok daha iyi bir fikrim var nostalji yapalım 70 lerdeki gibi muhalebiciye gidelim sakızlı muhalebi yiyelim"
"profiterol yesek"
"ne yapalım arkadaş için çiğ tavuk bile yenir"
"sen hiç yemedinmi"
"yememmi hiç hemde turşu suyuyla beraber :) dedikya arkadaş için çiğ tavuk bile yenir diye özelliklede kız arkadaş için... yani yanında turşu suyu içecez diye ısrar etmeyeceksen olur... "
" ne turşusu yaaa"
" salatalık turşusu; biliyormusun istanbulda bakırköyde bir turşucu var ve profiterol de yapıyor kız beni özellikle oraya götürdü turşu suyu ile bir tek orada yeniyormuş bu"
"yok ben vazgeçtim seninle buluşmayacam hatta bu mahalleden taşınacam"
" dur dur kapatma...."

allah allah ne dedim şimdi ben yaaa...

Hiç yorum yok: