27 Nisan 2007 Cuma

my god take me back...

bu yazı başka yerlerde de var her yere yazıyorum
kopyalayıp arkadaşlarınıza gönderin diyecem de ne işe yararki artık...

dün bir haber izledim
kanal D ana haber bülteninde

mehmet ali birand nasıl anons etti inanamadım... insanlık dışı bir anons yaaa

"bugün bir töre cinayeti daha işlendi allaha şükür
bu sefer türkiyede değil kuzey ırakta... :( diyor

bu kadar da değil
haber sadece töre cinayeti de değil insanlık suçu desem az kalır
iğrençlik , aşşağılık yaratıklar desem yetmez
ne desem bilmiyorum

onlarca insanın ortasında 16- 17 yaşlarında
bir kız tekmeleniyor
taş atılıyor
kız can çekişiyor
tekmelere devam ediyorlar acımadan
ve bir adam yaklaşık yarım metre uzunluğunda
30 santim genişliğinde bir beton blok getiriyor
kızın kafasına atıyor
ölmeyince , betonu tekrar kaldırıp kızın kafasına indiriyor...
ve kız ölüyor
.....ama o yaratıkların öfkesi dinmiyor
........öldükten sonra bile tekmelemeye devam ediyorlar
haberi yapan muhabir bundan sonrasını göstermeye yüreğimiz el vermiyor diyor...

kızın suçu ne biliyormusunuz
o iğrenç manzaraya bakarken göz yaşlarımı tutamadım
ve net dinleymedim haberi ama
duyduğum kadarıyla
kız başka mezhepten bir çocuğa aşık olmuş...
suçu aşık olmak yaaaa...

ya ben bunlarla aynı dünyada yaşamaya devam edemem
aynı havayı soluyamam
gidecek bir yer gerek...gidecek bir yer...:(

Hiç yorum yok: