2 Kasım 2007 Cuma

değerlerimize biraz saygı...

bakmayın böyle kakara kikiri yazdığıma, takip ediyorum sınırda ki sıcak gündemi. erdoğan amerikaya gitti "kızın fatma tatile çıksın" diyecek mi? bekliyoruz...

benim anlatmak istediğim başka bişey var; daha önce yazmıştım istanbulda barlardan gece klüplerinden ünlülerin hallerini gösteren programlar var magazin programı derler, işte onlarıda seğrederim ben zaman zaman ve kimsenin görmediklerini görürüm bazen. oralarda ellerinde içki kadehleri vur patlasın çal oynasın giderken onuncu yıl marşını çalıp eller havaya felan yapıyorlardı, bende yazmıştım ki; onuncu yıl marşını yazana kadar bi milletin anası ağladı arkadaşlar, biraz kutsal değerlere saygı gösterelim...

şimdi yine benzer bişey oldu. bir eğlence gecesi öncesi konuklar şehitler için saygı duruşuna davet edildi ve ardından istiklal marşı okundu. güzel...1 dakika sonra aynı insanlar ankara misketi oynuyordu akabinde dansözle kıvıranlar herkes sarhoş ve dağıtmış... yani herşeyin yeri var zamanı var, eğleneceksen eğlen yas tutacaksan tut, ikisini aynı anda yaparsan samimiyetini kaybedersin...

Hiç yorum yok: