20 Kasım 2007 Salı

küt...ahhh..yaaaa...


saat sabahın beşi, kütahya'ya indik. otogarda şöyle bi etrafıma bakındım oranın kütahya olduğu belliydi; her yer çini ile kaplanmış. kel yağı fazla bulunca kıçına sürermiş ya o hesap :) otogarın içinde bir sabahçı kahvesi var içeri girdik üç çay söyledik ve plazmanın karşına geçtik oturduk

tv de zeyna var bir sebebten hasta yatıyor, kahverengi iç çamaşırıyla gecenin o vakti ekrandan canlı gibi bir görüntüyle karşımızda ve seğre dalıyoruz kimsenin içinden şu kanalı değiştir demek gelmiyor. kamera iyice yakın plana geçiyor zeyna nın sağ göğsünde ve şeklinde kesik izi var o kadar yakın plan yani :) bu lucy lawless nedense bana eskiden beri çekici gelir zaten ama bu gece bi başka yahu, esasında güzel kadın ama her güzel kadın çekici olmuyor herkesi çekmiyor yada, çekicilik güzellikten başka bir şey olsa gerek...

yahu ben kütahyayı anlatıyordum, dağıttık konuyu... bu arada saati 6:30 yapmışız mehmet abi de geldi bizi aldı önce bir simitciye sonrada şehir içinde bir sabahcı kahvesine götürdü.

birer çay daha söyledik,simitlerimizi yerken gözüme bir kedi takıldı kedi iri bişey ve arabaların geçtiği mıcırlı yolu kazıyor bir çukur açtıktan sonra içine tuvaletini yapıyor ve sonra kapatıyor ben kahvaltımı yaparken hemde :)

sonra demir kapı açılıyor ama içeri giren yok aşağılara takılıyor gözüm bu sefer o kedi abi sen iri bi kedisin anladık yolu kazarsın tamam demir kapıyı nasıl açarsın herkül müsün nesin sen yaaa, bu günde herkül zeyna mitolojiden takılıyorum hayırdır inşaallah...

başlıktada yazdığım gibi kütahyayı pek beğenmedim yani harbiden küt... ahh..yaaaa oldum

ilginç adamlar var burda mesela tahsin abi bir şey anlatırken laf arasında şöyle diyor; " ibrahim tatlısesin bi şarkısı varya hani ne insanlar gördüm elbisesi eskiydi ne elbiseler gördüm yırtık pırtık yamalı" o ne yahuuu bi kere o laf öyle değil ikincisi mevlanın sözü nerden ibrahim tatlısesin şarkısı oluyor...gerçi mevlanadanbi haber birisi bu lafı ancak böyle hatırlar bu kadar manasından uzak kalır... kütahya hakkında daha yazacağım... nasıl diyorlar az sonra...

Hiç yorum yok: