30 Mart 2008 Pazar

erkek erkeğe...


-abi şu kot pantolonu icad edenden allah razı olsun, bayılıyorum kot giymiş kızlara.
-ben çizme giymiş kızlara bayılıyorum, çizme üstüne ten rengi çorap ve mini etek muhteşem bişey,yada kot pantolonun üzerine çizme,hele birde çizme ile aynı renkte palto giymişse offf, hatta çizme üstüne siyah tayt ve mini etekde çok hoş oluyor gelde kafayı çizme...
-abi sen çizme fetişistimisin?
-öyleysem bile kot pantolon fetişisti olmaktan çok farklı değil herhalde
-abi aslında en güzeli kadınların hiç bir şey giymemiş hali, hepsi çıplak dolaşsa sokaklarda.
- heeeee, sen eve git kızkardeşine söyle yarın çıplak çıksın dışarıya modayı başlatsın :)
-ne biçim konuşuyosun lan sen!?
-önce sen başladın
-ben senin bacına mı söyledim o lafı?
-dedinya "bütün kadınlar çıplak gezsin sokakta" diye, haaa işte o bütün kadınların arasında benim bacım ve annem de var ve hatta senin bacın ve anan da var
-ben onları tenzih ederek şeyettim abi...
-allah seni bildiği gibi yapsın ne diyeyim olum dünyadaki her kadının bir abisi babası kocası var sen nasıl kızkardeşine laf ettirmiyorsan onlarada laf ettirmeyecek birileri var senin mantık çok kötü ana bir bacı iki gerisine ..................
de get kötü kötü konuşturma adamın asabını bozma ... sen herkesin kızına öküüüüz gibi bakacaksın sonra senin kızına bakınca kıyameti koparacaksın, yok öyle yağma
-eeee abi öyle deme benim laf ettiğim kızlar aşifte ruhlu kendileri kaşınıyor
-ya seninkide sana çaktırmadan kaş göz ettiyse
-benim bacım yapmaz öyle şey
-yapmasada yaptı derler, zihniyet bu çünkü, kuyruk salladı der herşeyi mübah sayar...
bak bi kayıkcı varmış köprü yapılmadan önce boğazda kayıkla karşıya geçirirmiş herkesi, yalnız kayık iki kişilik, tek tek taşırmış herkesi. bu yüzden kayığına binen her kadın için yolda kayıkcı ile yattı söylentileri dolaşır dururmuş... bir tane kadın bunun aksini ıspatlamak için kayığa binmiş ve demişki bakın karşıya geçecem hemde kayıkcıyla hiç bir münasebete girmeden geçecem... yolda kayıkcı pis pis sırıtmaya başlamış... kadın "ne gülüyorsun be adam demiş"...kayıkcı "derler...derler...yaptı derler...sen bu kayığa bindin ya...yapmasanda yaptı derler :)

Hiç yorum yok: