3 Mart 2008 Pazartesi

stefany de gitti


daha bir kaç aylıkken geldi elime 1994 ün ilkbaharıydı.aslında üçü bir yerdeydi ilk kış ikisi dayanamadı zor kış şartlarına ve öldüler ama stefan dayanıklı çıktı tam ondört sene dayandı...stefan diyorum ama geçen sene öğrenmiştim onun stefany olduğunu...

stefany ile benim hayatım çok benziyordu birbirine; sürünüyorduk işte oda bende :)acı çekiyorduk ve sesimiz hiç çıkmıyordu, kalabalığın içinde bile her daim yalnızdık. onun sırtında yeşil kabuğu benim sırtımda yeşil sırt çantam eksik olmadı hiç...bir sorun vardı yine benden yana o sürünmeye uygun yaratılmıştı sürünürdü o yüzden ben niye sürünürdüm ona mana veremedim bir türlü...

stefany öldü
14 yıllık hayatdaşım öldü...

demekki sadece insanlar değil
stefany de beni terk edip gidermiş
bilinmeyenin ardından
bir parçam daha eksildi
eksilerek yaşadığım hayatımdan...

Hiç yorum yok: