23 Temmuz 2008 Çarşamba

akla zarar dialoglar...


-benim dünya kadar param var, hiç bir şeye ihtiyacım yok...
-var...! o para dediğin şeye ihtiyacın var en başta. ihtiyacı olmamak senin anladığın tarzda bişey değil.benim hiç param yok çünkü ona ihtiyacım yok,su bedava ,hava bedava diyor şair...yiyecek para olmadan bulunamaz bi durumda ise yemem yemeğede ihtiyacım yok 65 gün ila 100 gün içinde ölürüm ve ölürken zerre hayıflanmam yaşamayada ihtiyacım yok...dünya üç gün o üç günü güzel bir evde de yaşasam bitecek sokakta da geçecek farkı yok,somon fileto yesem de geçecek, aç kalsamda;dünyanın en güzel yerinde en güzel kadınıylada olsam geçecek, çölde yapayalnız olsamda farkı yok benim bu dünya ve ona ait hiç bir şeye de ihtiyacım yok ama sen bütün bunlara köpekler gibi muhtaçsın...
-sen...sen hayatından vaz geçmişsin
-hayır...!ben hayatın manasına vardım yada yönüm bu en azından...
-ama dünya güzel yaşamak güzel
-doğrudur ama geçicidir güzellik bilmezmisin, su gider kum kalır, kumun değerini bilmek lazım
-su dünya anladım ama kum ne?
-kum sensin dünya değişir ama sen hala sensindir...
-yani bu dünyadan tamamen vazgeçip öteki hayatımıza mı hazırlanalım diyorsun?
-hayır...!bu dünya da yaşa ama bu dünyaya aşık olma,bağlanma,bu dünyaya kazık çaksan olmaz ; perde açılır ne şah kalır ne şahbaz

Hiç yorum yok: