19 Temmuz 2008 Cumartesi

bankacılık böyle bişey

Adamın biri bir bankaya girmiş ve bankadaki görevli kadına;
- ...ına kodumun bankasında boktan bir hesap açtırmak istiyorum
demiş.Kadın bir anda böyle bir laf beklemediği için şaşırmış ve
afallamış...
Afedersiniz anlayamadım tekrar eder misiniz?' demiş.Bunun üzerine
adam; - ...ına kodumun bankasında boktan bir hesap açtırmak
istiyorum' demiş tekrar. Kadın çok bozulmuş ve;
Aman beyfendi sözlerinize dikkat edin lütfen ve lütfen ne istediğinizi
kibarca söyleyin' demiş.
Neyse adam da hiçbir değişme yok aynı lafı tekrar takrar söylemiş...
En sonunda bankadaki kadın dayanamamış ve;
Ben sizi müdürümün yanına götüreyim derdinizi ona anlatın demiş.
Müdürün yanına gitmişler. Adam gene aynı şekilde müdüre isteğini
iletmiş. Müdür;
Beyfendi elemanım son derece haklı bu şekilde konuşursanız
korkarım size yardımcı olamayacağım, lütfen bu şekilde
konuşmanızınnedenini anlatırmısınız?' demiş. Bunun üzerine adam;
Azına sıçtımın sayısal lotosundan en büyük ikramiye bana çıktı ve bunu
.....ına kodumun bankasında boktan bir hesap açtırarak değerlendirmek
istiyorum' demiş... Bu lafı duyan müdür eliyle bankadaki
bayanı işaret ederek yüksek sesle adama;
've bu orospu size yardımcı olmuyor haaa...?'

Hiç yorum yok: