27 Temmuz 2008 Pazar

alt yazı...

-hiç bir yere bağlı olmadan, bu şekil(evsiz fakir)nerde akşam orda sabah tarzı, hayatı kendin mi seçtin

"evet hava yeterince var ve yeterince boş beyaz kağıt;hayat pokere benzer elindeki kartları kullanacaksın bazen as toperle dünyaları götürürsün, bazen dört kızla elinde ne var ne yok alırlar.bir sonraki elin sana ne getireceği belli olmaz, bakın dün bir parkta uyuyordum, bugün sizinle birinci sınıf bi lokantada kaliteli fransız şarabı içiyorum...
...
-sicak havayi yagmuru nu firtinasini
yani oradayken sikayet ettigim herseyi özledim
-yani orda bunlar yokmu
-ayni degilll
-ya sen fena halde bizi özlemişsin yaa
-samsun la bir mi antalya, samsumda ozledin bisiyler yok mu hic
fena vallahi yasamayi ozledim turkiyede sadece gormek yetmez
-bak sevdiğim insanların olmadığı yerdir gurbet
sevdiğim insanları bir araya topladığım yer memleket
samsunu özlerim ama samsuna gidince antalyayıda özlerim
hatta istanbulu özlerim
hatta hiç görmediğim halde münih'i moskova'yı minsk'i ve new yorkuda özlerim
çünkü oralarda sevdiğim insanlar var
-oyle degil ait oldugu bir yer vardir insanin
-ben hiç bir yere ait değilim
-oraya aitsindir koptun mu oradan, yarımsındır
-yok öyle bir yer
-nerde olsAN ÖZLEYECEĞİn BİRİLERİ VEYA BİŞEYLER OLACAK
-eger uzak bir yer uzun sureligine gitsen anlarsin oyle sehirrler arasi yasamayla anlamazsin
-YA gezegenler arası yaşasamda değişmez fikrim
çünkü ben gönül adamıyım
mesafeler metre ile değil bende
-yasamadin ki bilesin
-yasasan bilirsin
-herşeyi yaşamak gerekmiyor bilmek için
yaşayınca herkes bilir
önemli olan önceden görebilmek
-davulun sesi uzakdan hos gelir
-sana hoş geliyor işte
-herkes icin konusacak sey vardir
ama yasayinca baska
-biz neyi tartışıyoruz allahaşkına
-ne biiliim yaaaaa
-ben diyorum ki benim özlediğim şeylerle aranda gönül mesafesi vardır
sen taş toprak hava su özlüyorum diyorsun
-cok ozluyorum ariyor um yani oralarda olmayi
-tamam bende öle diyorum ama dahası var diyorum
buraya gelince orada özleyeceğin hç bişey olmayacakmı
-turkiye de yasamak nedir biliyorum yani bunu bile bile bunlari dusunuyorum
baska bisiy buuuuu
-elimizdekilerle mutlu olmayı öğrenemezsek, hayatta mutlu olamayız hiç bir zaman, hiç bir şey bize yetmeyecektir çünkü...
-ben o davulu yakindan da dinledim yani
-mavi dünya üçgün ve sevdiklerinle geçir o üçgünü...gerisi hikaye
-mutluluk diye biy yok dermisim yeni bir tartisma konusu acarmisim neyse
-yok zaten bu kafayla olmaz
-gece 12 olacak benim ise gitmem lazim yarin erkenden
ben ufak ufak toparlayim konuyu
- burad sabah olmak üzre,goodnight, mavi rüyalar, kendine iyi bak :)
ve özlemeye devamet
ne kadar özlersen kavuşunca o kadar sıkı sarılırsın
-bi de sey var gozden irak olan gonuldende irak olurmus
- yaaaa! sen git yat sen
çekilmiyorsun uykusuzken
-okkk by

Hiç yorum yok: