6 Mart 2009 Cuma

kim sahte kar peşinde değilki...

msn de işine gelmeyince, cevap bulamayınca
"alp bi daha benimle siyaset konuşma" diye kaç,
sonra sen siyasi mail gönder bana, bu da tayyiplerin yaptığı sahtekarlıktan pek farklı değil bence
yani seni severim ama ben sevdiğim insanlarında yüzüne gerçekleri söylerim
sen böyle bi sahtekarlık yaparsan
eline iktidarı verseler onların yaptıklarınıda yaparsın...
kim sahte kar peşinde değil ki; rüşvet almadıysan hiç mi vermedin...



en küçük konularda bile dürüst olmayı beceremeyen eyyyy benim milletim
kimden neyin hesabını soruyor


hepimiz aynıyız işte kim iktidara gelse aynı boku yiyor
azıcık çuvaldızını batırmadan önce başkasına,
kendimize iğnenin ucunu batırmayı öğrenmemiz lazım artık...

tayyipin oğlu sahte çürük raporu almış
unakıtanın oğlu haksız ihale almış
bilmem kimin bilmem ne yapmasına izin verilmiş
ben bütün bu saçmalıklara artık alışmış olmamız gerektiğini düşünüyorum,

en dürüst dediğiniz ecevit zamanında anayasa kitabı kafama atıldı diye koparılan krizde bir gecede dolar mark milyoneri olan insanları unuttunuz.

batan 21 bankadan kaç para hortumlandı unuttunuz

o bankaların bazılarının sahiplerinden akp hesap sorunca bile niye hepsinden hesap sormuyor diye eleştirdiniz

94 den 2002 ye kadar krizlerle boğuşup elektrik su faturalarına her ay düzenli zam gelmesini unuttunuz

2002 den sonra enflasyon canavarı diye bir yaratık vardı unuttunuz, birden ortadan kaybolmasına şaşırmadınız, hatta o hiç olmamış gibi davrandınız.

indirim lafını hayatınızda ilk defa duydunuz ama bunun mutluluğunu yaşamadınız çünkü akp yaptı

iktidara geldiğinden 60 ay sonra ilk defa elektriğe zam yaptığında hükümeti topa tuttunuz,

ne çabuk unutuyoruz her şeyi

sanki akp den önce hiç kimse yolsuzluk yapmamış

sanki akpden önce kimse kendi yandaşlarını kayırmamış

sanki akpden önce kimse bu ülkeyi satmamış

sanki akp den önce herkes sütten çıkmış, ak kaşıkmış,

hala alışamadınızmı siz bunlara

yada ne çabuk unuttunuz tansu ile mesutun birbirlerini yolsuzluk komisyonlarında akladıklarını

ne çabuk unuttunuz chpnin kadrosundakilerin shp deyken pkk nın partisi ile ittifak yaptığını... meclise türban sokulmazken, elele tutuşup meclis kürsüsüne set çekenlerin,pkk lıların hapisten çıkarılıp meclise girmesine hiç seslerinin çıkmadığını...

ne çabuk unuttunuz erbakanın kaddafi hakaret ederken susup oturduğunu

ne çabuk unuttunuz apoyu asamazsınız dediklerinde asamadığımızı

ne çabuk unuttunuz imf ye köle olduğumuzu

ne çabuk unuttunuz ecevitin önüne yazar kasa atıldığını

şimdi sizde bunlara karşı, akp'de böyle böyle yaptı diye bir dizi liste çıkarırsınız

doğrudur ama varmıdır bunlardan bi farkı?

şimdi en azından hastanemde eskiden bir tam gün süren işlemler ilaç almak dahil
kuyruğa girmeden yarım saatte bitiyor

en azından ölmeden dünya gözüyle indirim lafını duydum.

en azından enflasyon canavarının öldüğünü gördüm.

en azından bir kere bile olsa başbakanımın dik durduğunu gördüm (davosta israile karşı hemde)

herkes aynıysa bari hayatımıza nadirende olsa tebessüm katanlardan yanayım ben

tamam onlarında yalnışlarını yüzlerine vuralım, ama geçmişi unutmadan, kantarın topuzunu kaçırmadan...

hala bilmiyor musunuz siz bu ülkede amerikanın istemediği hiç kimse iktidara gelemez

hala bilmiyor musunuz biz özgürlüğümüzü kaybetmişiz,

hala bilmiyormusunuz ikinci bir kurtuluş savaşı vermemiz lazım,

bilmiyor musunuz ikinci bir atatürkümüz olmadığını.


benim derdim türkiye, en ufak yolsuzluk yapan ile büyük suçlar işleyenler arasında benim için bi fark yoktur,
hepsine karşıyım
ama allah aşkına söyleyin

akp gitsinde yerine çarşaflı yaşlı kadınları tartaklayan chp mi gelsin

akp kömür dağıtıyormuş oy için

akp gitsinde, yerine oy için çarşaflılara rozet takan chp mi gelsin

tayyip gitsinde yerine ergenekonun avukatıyım doğan grubuna mali ceza kesemezsiniz onun avukatıyım diyen baykal'ımı getirelim...

yada rahşanın daha koalisyon kurulmadan hakaretlerini yutup koalisyonda ne emredilirse yapan konumunda oylarını 18 den 8 e indiren mhp ye mi getirelim...


bana söyleyin kim gelsin,

bana adam gibi birini gösterin ona oy vereyim

gelecek olan aynı boku yiyecekse ben neden oy kullanayım...

Hiç yorum yok: