28 Mart 2009 Cumartesi

koyun kim?

oy kullanmıyorum diye koyun diyor bana,
iktidara oyverenler için de
bu ülkenin yüzde 47 si cahil diyorlar,
bilmem kime bilmem ne diyorlar.
bilmiyorum ne hakla?

bende diyorumki
meeeeeeee
meeeeee
bana bi isim verde koyunluktan kurtulayım,
CEVAP: İktidara vermede kime verirsen ver

tamamda bir isim ver adam gibi adam de ona oy vereyim
CEVAP: yok öyle bi isim ama kötünün iyisini seç

şimdi sen kötü olduğunu bile bile birilerinin peşinden gideceksin
ben kimsenin güdümüne girmeyeceğim
ama koyun ben olacağım

söyleyin koyun kim oluyo şimdi...

dip not: koyunlar bir lider seçerler ve o nereye giderse sorgusuz sualsiz takip ederler :)

dip not 2: CHP AÇILIMI: (C)enabı (H)akkın (P)artisi
yalanmı çarşaf açılımı var, kurankursu açılımı var, şeyh üyesi var :)

Hiç yorum yok: