13 Şubat 2010 Cumartesi

eve dönün...


para için onur mücadelesi olmaz ...kazanılmış hak diye bi haksızlıkta yok...hiç iş yapmadan para aldıklarında biz bunu haketmiyoruz devletin başka kademesine alın bizi demedi kimse...şimdi kimse kendi parası için verdiği mücadeleye onurlu savaşımız demesin...biz onurunun başına çuval geçirilmiş bi milletiz...onur kimde varki tekelcilerde olsun...

bir chp linin bu sözü ne kadar iyi anlatıyor halimizi:"hem de bana göre eylemin onurlu olması için akp hükümetine karşı yapılmış olması yeterli nedendir..." yok yahu biz bu ülkeyi bu zihniyetlemi kurtarcaz? yazık... diyorlar ki:" akp makarna kömürle oy topluyor, doğrudur sırf bunun için oy verenler var biliyorum, ama ben bişey daha biliyorum, bir chp'liye neden chp ye oyverdin diye soruyorum cevaba bakın "ben babadan chp liyim, dedemde chpliymiş" bu insanların sayısıda makarna için oy verenler yaklaşık aynıdır...yani ülkede demokrasi diye bişey yok aslında, kendimizi kandırıyoruz...ben oy kullanmıyorum diye bana akp liside chp liside koyun olma oy kullan diyor. koyun olmak bu mu? bence koyun olmak bir lideri peşinden sorgusuz sualsiz gidip o nereye giderse oraya gitmektir...

Arkadaş gel pkk konusunda akpnin karşısına beraber geçelim...ama tekel işcileri meselesini başka işlerle karıştırmayın her meseleye kendi içinde yargı verin ön yargısız...sırf görüşün farklı diye düşünmeden karar vermeyin...benim istediğim düşünen ve her şeye kendi karar veren bir millet olalım, sen kötüsün ben haklıyım diyerek hiç bir şey çözülmez...yanlışının karşısında beraber duralım doğrusunu görmemezlikten gelmeyelim...mesele oy meselesi değil mesele bir lider yada grupun arkasından koyun sürüsü gibi gidip düşünmeden sorgulamadan ön yargı edinmek meselesi mesele fikri hür vijdanı hür bi millet olma meselesi...koyun olmamak lazım iradenizle düşünün ve hak hukuk onur kavramlarını kendinize göre yorumlamayın... onurlu mücadelesi nedir biliyormusun, haksız para kazanırken ben bunu haketmiyorum diyebilmektir onur...hiç mi münir özkul filmi seyretmediniz hiç mi bişeyler kapmadınız o filmlerden onurlu yaşamak üzerine, haketmediğin tek kuruşa bile tama etmemeyi hiçmi öğrenmediniz...filmlerden bişeyler kapmayacaksanız neden seyrediyorsunuz?

cevaba bakın: "ben türk filmlerinde değil, gerçek dünyada yaşıyorum"

o zaman sana bi haberim var... bu dünya yalan...
sana gerçek dünyayı anlatayım mı: consume+obey+die dedikleri işte bu dünya... yani tüket, itaatet ve öl...senin burda tükettiğin herşey amerikan malı, giyimden gıdaya kadar. adamlar kayseriden kumaşı alıyor çorluda dikiyor, sonra amerikan malı diye sen onu alıyorsun. içtiğin her kola yediğin her hamburgerle amerikanın tüketicisi oluyorsun, sonra sen bir yandan amerikaya karşı söylemler edinip, amerikanın istediği gibi bir vatandaş oluyorsun, yani abd ye itaat ediyorsun ve amerikanın istemediği hiç bir şeyi yemiyorsun, amerikanın istemediği hiç bir şeyi içmiyorsun, amerikanın istemediği hiç bir şeyi giymiyorsun, amerikanın istemediği hiç kimseyi birinci parti yapamıyorsun...amerikaya kazandırdığın her kuruş kurşun olarak sana geri dönüyor belki direkt sana dönmüyor ondan böyle rahatsın...abd nin tüketicisi ve itaatkarı olarak yaşayıp ölüyorsun... sen gerçek dünyada yaşıyorsun dimi bir saniye sonra ölür gidersin gerçek dünyayı o zaman görürsün...

ben öyle fabrikalar biliyorum ki 100 kişi ile rahat bi şekilde üretim yapabiliyor ama fabrikada 3000 kişi çalışıyor, pardon yüz kişi çalışıyor 2900 kişi hiç iş yapmadan maaş alıyor, bu kadar adam neden alınmış peki, her hükümet seçim zamanı kendisi için çalışan yandaşlarını kadrolu olarak işe almış...işte kazanılmış hak dediğiniz bu. sen orda beleşe maaş alırken iyi, ben bunu haketmiyorum demiyosun, sonra özlük haklarım diye tutturuyorsun, tamam hükümette bu konuda yanlış yaptı tekeli özelleştirirken madde koyduracaktı öncelikle tekel işcilerini çalıştırsın tekeli alan zatı muhterem, yada başka bi formul bulunurdu...ama kimse bana tekel işcilerinin onur mücadelesinden bahsetmesin... dediğim gibi onurlu olmak haketmediğini almamaktır öncelikle, sonra haketmediğini haksız yere verilmiş hakkını savunmak onurlu bi davranış değildir...

ve çok acı bişey var pkk nın çocukları kullandığı gibi, herkes her yerde çocukları acitasyon malzemesi yapıyor, çocukları kullananlardan nefret ediyorum...

Hiç yorum yok: