14 Eylül 2010 Salı

her şarkıda bir satır, beni anlatır...


bir sesle uyanıyorum gecenin bir yarısı, saate bakıyorum 02:05... pencereden bakıyorum yolun karşısında bir araba ve eterafında beş adam, yüksek sesle müzik dinliyorlar ve dinletiyorlar...

tam pencereden " heeeeeey saat gecenin ikisi kapatın şu müziği" diye bağıracaktım ki şarkıya kulak verdim...;
sezen aksu söylüyor
" gidiyorum bütün aşklar yüreğimdeeeeeeee
gidiyorum kokun hala üzerimdeeeeeeee
sana sevgiler bıraktım
birde yeni başlangıçlar
BİR KENDİM BİR BEN GİDİYORUM"

Mutfağa gidip su ısıtıcısının düğmesine basıyorum, balkona bi sandalye atıyorum, ve şarkıyı dinlemeye devam ediyorum... şarkı bitince eski tabirle kaseti geri sarıyorlar tekrar söylüyor sezen. bende bu arada kahvemi hazırlayıp dönüyorum.

bir süre daha dinliyoruz şarkıyı, artık birine göndermemi yapıyorlar nedir bilmem benim keyfim yerinde:)))

keyfi yerinde olmayanlar varmış ki polis geldi. polis amcada sezenci çıktı şarkıyı sonuna kadar dinledi ve sonra dağıttı gençleri:)))

neymiş: bişeylere kızmadan önce kulak verip dinleyin...
neymiş: söz konusu sezense gerisi teferruatmış...:)))

bir kendim bir ben gidiyorum...

13 eylül 2010 / ağlasun

Hiç yorum yok: