18 Ocak 2011 Salı

ayırdı zor...

meydanda bir bankta otururken, bir bayan geldi yanıma oturdu. şöyle bir süzdüm güzel kadın, ve mini eteği çok kısa siyah çorapları dantelli, göğüs dekolteli bluzu, güneş gözlükleri var. bir süre saçını topladı ve sonunda

-havalar soğudu' dedi (muhabbet kurmak için söylediği belliydi)
-(ceketimi çıkartıp bacaklarına örterek) mevsimine göre giyinmek gerek'dedim
-ay çok hoşsun vallaha, adım birsu
-sipariş gibi isim, asım abi bize iki çay bir su:)
-ayy vallaha çok hoş adamsın sen yaaa, bak bu kartta telefonum var
-ne yapacam ben bu numarayı?
-arayacan
-sebep?
-görüşmek için
-haaaa sen seysin :)
-aaaa yenimi anladın beee kıyafetimden belli değilmi?
-ne bilim yahu o kadar çok kadın varki sizin gibi giiyinen ayırdı zor...
-ayırdı derken?
-ayırt etmesi zor yani
-yok yok beni ayırması zor değil :)
-sağol ama ben duygusuz temaslarla ilgilenmiyorum
-duygusuz temaslarmı? sen böyle söyleyince kulağa kötü geldi beee
-şuna benim gibi güzel bir kadınla para karşılığı bir saatlik aşk desek
-ıyhhk bir saat mi, paraylan mı? aşk mı? kusucam şimdi
-neyse ceket için sağol

dedi ve gitti...

Hiç yorum yok: