23 Ocak 2011 Pazar

ya haçu...

*seneler geçsin, sen beni bil, ben seni bileyim istiyorum...

*benim olduğun kadar dostlarının, dostlarının olduğu kadar benim ol istiyorum...

*sıkıntılar ve zorluklar yaşayalım istiyorum...hayatı ve birbirimize destek olmanın tadını anlayalım diye...

*ağlamak istiyorum; omuzuna yaslamak için başımı...

*saatlerce sus pus oturup, seninle beraber sıkılmak istiyorum, seninle o bile güzel...

*(G)özel günlerimizi evimizde bir şeyler içip ,pijamalarla kutlamak istiyorum, her günümüz güzel olsun diye...

*kahve istiyorum kahve, misafirliğe gelen yakın dostlarımız için...

*sonra hayat öyle geçsi istiyorum...kaybetme korkusuyla...

*düet yapmak istiyorum seninle, yani bir çocuk ki; bir kadınla erkeğin birlikte söylediği en güzel şarkıdır...

*o ağladıkça geceleri sırayla susturmalıyız, ben arada mızıkçılık etmeliyim, sen söylenerek benim sıramı almalısın...

*yorgun olduğunda yemek yapmamalısın ve ben hiç gocunmadan yumurta kırmalıyım...

*yağmurda el ele yürümek, soğuk havalarda sımsıkı sarılıp sana uyumak istiyorum...

*zaman su gibi aksın istiyorum, hayatın herşeyi yaşanmış olsun...

*günler geçsin istiyorum, iyide olsa kötüde olsa onlar ikimizin günleri olsun istiyorum...

*zamanı gelince çekip gitmek istiyorum kalabalık şehirden, havası temiz suyu temiz bir yere...

*terkederken bu dünyayı hiç bir şeyden hayıflanmamak istiyorum...

Hiç yorum yok: