5 Ekim 2009 Pazartesi

amerika allah bin türlü belanı versin sen aralarından seç...

abd
uydudan dünyanın herbir noktasını vurabilecek bir silah geliştirmiş,rusya tepki verdi ama bizim umurumuz oralarda değil. silahsızlanmaya gitmek yerine iyiden iyiye yıldız savaşlarına gidiyor dünya.

tüm bunların içinde bir şey anlaşıldı biz bağımsız değiliz ki; ben bunu hep söylerdimde kimse inanmazdı, halen inanmayanlar var o başka; inanmıyorsunuz ama biz bağımsızlığımızı kaybettik. ikinci bir kurtuluş savaşı vermemiz lazım ama ikinci bir Atatürkümüz yok... bakınız başbakan abd de yahudi lobisinden gruplarla görüşüyor medyada sadece bir iki yerde haber oluyor bu, sonra o toplantılarda oylama yapılıyor türkiye israilin nükleer silahlarının denetlenmesine hayır, iranın nükleer silahlarının denetlenmesine evet oyu veriyor.

dünaynın neresinde bir karışıklık olsa altından abd çıkıyor. örnek mi afganistan, pakistan, ırak, iran,güney afrika, gürcistan, tacikistan, azerbaycan, ukrayna, afrika ülkeleri, filipinler, küba ,venezuela vesaire vesaire...
abd niye herşeye karışıyor yahuu pakistanda pervez müşerref ve rahmetli benazir butto abla arasındaki demokrasi savaşında dünyadan bir tek ses çıkıyor... abd açıklama yapıyor "pervez müşerref yönetimi bırakıp demokrasinin önünü açmalı" üçgün sonra butto suikaste uğrayıp ölüyor...sağ gösterip sol vurduruyo...

bakın çok ilginç bişey anlatacam size, moğolistan diye bir ülke var ve o ülkenin varlığından bi haber insanlar var. tabiki bu normal tv kolik bir neslin üstüne interneti yararsızlık masası üzerinde kullanan nesil geliyor, bilmezler... tv de mogolistan üzerine hiç bir haber olmaz... hiç mi doğal bir afet olmaz orda, önemli bişey, kayda değer bi olay olmaz mı hiç... ben bile çok şey bilmem mesela; başkentini bilirim "ulanbator" başKAkentini bilmem,birde 2 km kareye bir insan düştüğünü bilirim ama nerden düştüklerini bilmem :)))ve bir tanede haber hatırlıyorum mogolistan hakkında oda ne biliyormusunuz zamanın abd başkanı bush mogolistana ziyarete gitmişti :))) onun altından bile abd çıktı beaaa, kimsenin ilgilenmediği yerlerde bile abd var ...bak iddia ediyorum mogolistandan bir çıkarı var bu abd nin bişey çıkacak ordan...demedi deme ibrahim :))))

geçen gece rüya gördüm; iddaa kuponu yapıyorum pat yanımda biri belirdi aksakallı dede :))) nıchk değil siyahi bi herif sakalıda yok, baktım yüzüne barack obama len bu :))) bana diyor ki; o kupon tutmaaaaaaaaz, biz izin vermeden dandie united celticden puan alamaz o fenerbahçe gençlerbirliği maçınıda fenere oyna aziz başkan aradı rica etti üç sene şampiyonluk sözü vermiş taraftara olamazsak beni topa tutarlar dedi bi el at şu işe dedi fener bu sene kesin şampiyon dedi

korkuyla uyandım :))))))

allahım sen bu aziz yıldırımın da bin türlü belasını ver o içlerinden en uygun olanı seçsin amin...

Hiç yorum yok: