29 Ekim 2009 Perşembe

bu ne mene gidiştir tarantabau

Cumhuriyet bayramı;
Cumhuriyeti kuruluşunun 86. Yılında çoşkuyla kutladık ancak ben başımı iki elimin arasına koyup biraz düşündüm… cumhuriyetin düşmanları her dönem oldu ve her daim olmaya devam edecek. Ben hiçbir zaman cumhuriyeti yıkmaya kimsenin gücünün yetemeyeceğine inandım, hatta buna inanmaya da devam edeceğim.

Benim korkum başka; biz çok kolay bölünüyoruz… orta asyadan bu yana oynanan bi oyun bu; böl, birbirine düşür, zayıflat, yok et. İkibin yıldan fazladır bu oyun oynanır bizde ikibin yıldan fazladır bu oyuna hep geliriz. Çinlilerde yaptı bunu Romalılarda Avrupalılarda ve şimdi Amerikalılarda yapıyor.
Çok kolay bölünüyoruz,
Yine oyuna geliyoruz
Yine savaş tamtamları çalmaya başladı anadolunun her bir köşesinde
Yine kan akacak nehirlerce
Yine ağıtlar yakılacak Kürtçe, Türkçe…

Hiç yorum yok: