19 Ekim 2009 Pazartesi

teyzelerim :)))))

teyzemin biri elinde yanmakta olan sigarayı göstererek "bu zıkkımı 9 gündür içmiyorum" diyor, bir nefes çekiyor sigaradan " bırakcam dedim 9 gündür içmiyorum bırakmak çok kolaymış yaaaa zor diyorlar bak bıraktım 9 gün içmedim" deyip bir nefes daha çekiyor... :)))))))))

teyzemin diğeri; "mahallede gözümüzün önünde bir adamı bıçakladılar vahşet yaaaa hiç canlı bi insanın bıçaklandığını görmemiştim" "teyze sen daha önce ölü bi insana bıçak darbeleri indiren birine şahit oldun mu?:)))" "hayır da öyle işte adam kendini yerde tekmeler savurarak kurtardı hastaneye kaldırdılar mahallede bir kişi şahitlik etmedi herkes gördü ama görmedim dedi insanlık ölmüş yaaaa" "tizem sende görmüşsün olayı sen niye şahitlik etmedin?:))))) "nasıl edeyim herifler balici tinerci yarın banada saldırırlar" :)))))))))))))

Hiç yorum yok: