25 Kasım 2008 Salı

dönüp gidememek

- Dikkat ettim sen avucunun ortasına topluyorsun çekirdekleri sonra çitledikten sonra kabukları parmaklarının iç tarafında biriktiriyorsun
- Eeeee
- Yani herkes yere atıyor, sen o biriktirdiklerini ne yapacaksın?
- Götürüp çöpe atacağım
- Ama yarın buraları süpürecek olan görevli seni ayırmayacak ki “bilmem kimin çocukları burada çekirdek yiyorlar biz temizliyoruz diye kalaylayacak
- Onun küfretmemesi için yapmıyorum bunu, bi sebebi yok, yani dünyayı temizleyemeyeceğimi biliyorum ama bazı insanlar böyledir değiştiremeyeceklerini çok iyi bilseler de arkalarını dönüp gidemiyorlar, aman sende diyemiyorlar, boş ver diye bir kelime yok lügatlerinde, o meşhur deniz yıldızları karaya vurmuş hikayesi var ya o bile değil mesele; tek bir deniz yıldızını bile kurtarma ihtimalin olmadığını bilsen de dönüp gidemiyorsun…
- Yani herkes çekirdek çitleyip hiç bir şeyi umursamadan gülüp eğlenirken, sen bunlarımı düşünüyorsun sessizliğinin sebebi bu mu?
- Hayır bunları düşünmem gerekmiyor, zaten ben bunu yaşıyorum böyle yaşıyorum hayatı, anlatmak istediğim siz yanlış yaşıyorsunuz doğrusu bu değil; başka bişey bu , doğru olmasa da benim genlerimin içine enjekte edilmiş bişey bu, başka türlü olmaz yaşayamam, sizde öyle değiştiremezsiniz… kuran da bir sure de şu ayet var ben onu dua olarak her gece okuyorum “Allahım bana değiştiremeyeceğim şeylere dayanma gücü ver” her şeyin bi yaratılma sebebi var kimse ve hiçbir şey boşuna yaratılmadı…

Hiç yorum yok: