3 Kasım 2008 Pazartesi

futbol sadece futbol değildir...

Futbol, futboldan anlamayanlar için(ki bu anlamayanların çoğu kızlar)golden ibaret başka hiçbir şeyin önemi yoktur… üniversite de okulun bahçesinde futbol oynuyorduk ve kızlarda seyretmeye gelmişti ki kızların seyrettiği maçlar bizim için daha bir önemli olurdu, nedendir bilinmez herkes ne hüneri varsa göstermeye çalışırdı, kızlar iyi futbol oynayan erkeklere hayran olur diye bir şey mi var, kızlar futbol sevmez ki futbolu iyi oynayanı sevsin… eee ne işleri var peki futbol sahası kenarında?
Maça dönelim kızlar kenardan tezahürat bile yapmaya başladılar, bizim kalede gol pozisyonu var ve bizden bir tek ben varım üstün gayretlerle golü engelledim topu aldım karşı takımın bütün oyuncularını çalımla geçtim, son oyuncuyu geçerken topun kontrolünü kaybettim ve son anda bir dokunuşla topu Türkkuşu’na attım ve oda boş kaleye vurdu gol oldu… kızlar ne yaptı biliyor musunuz? Çığlıklar attılar ve “türkkuşu…türkkuşu” diye tezahürat yaptılar. Eee ben…? Eee benim emeklerim? Aaa benim onca gayretlerim ne oldu? Boş kaleye topu plaselemek marifetmi ben olmasaydım o gol bizim kalemizde olacaktı… bir sonraki pozisyon da hiç uğraşmadım, “bırak yaaa ne uğraşacam”diye küstüm … anladım ki futboldan anlamayanlar ve anladığını sananlar için en önemli şey gol. Amerikalılar diyor ki; bir buçuk saat sonra başladığı skorla yani 0-0 bitebilecek bir oyundan ne zevk alıyorsunuz? Futboldan anlamayanlar bir zevk alamaz tabi, futbol öyle bir oyundur ki, hiç gol olmasa bile çok zevk verir, hırslanırsın, üzülürsün, heyecanlanırsın… hemen her 20 saniyede 2 yada 3 sayı atılan bir oyunun ne zevki var ki?

Hiç yorum yok: