1 Kasım 2008 Cumartesi

Çok beklettim mi?

-çok beklettim mi hayatım
-yoooo ama sensiz geçen her saniye sanki birileri her tarafıma iğneler batırıyor, özelliklede kalbime, sen gelir gelmez iğnelerin batışı kesiliyor, iğne batıran yaratıklar sağa sola kaçışıyorlar ve içime bir huzur doluyor.
- sen bu aralar çok mu bilimkurgu film seyrettin?
-yoooo benim hayatım bilim kurgu sensiz, sen gelince romantik komediye dönüşüyor
-ya ben geleli 5 dakika oldu hala ne romantizim var ne komedi ortalıkta
-negatiflik sende güzelim ben oldukça romantik ve komik şeyler anlatıyorum aslında beş dakikadır ama ne fayda sen romantik komediye değil gerilim filmine bilet almış, yanlış salona girmişsin.
-öyle mi? Ben doğru salona gideyim o zaman
-bende geleyim mi?:)
-yanlış salon sensin salak
-bende onu diyorum malak, yanlış da olsa ben senin salonunum, hayatının giriş holü yani, yolluğu beğenmiyorsun sen , birde duvarların rengini ama salon senin salonun böyle kabul ediyorsan et, etmiyorsan… boşalt kızım Almanya’dan oğlum gelecek…
-bu arada sen bana malak mı dedin
-evet manda yavrusu demek çok sevimlidir bi görsen, ben çok severim
hem sen bana salak dedin o lafın hiç bir sevimli tarafı yok
-bence malak ta sevimli bi laf değil
hem almanyadan kim geliyormuş
-offf be güzelim hadi gel biz sinemaya gidelim şöyle romantik komedi buluruz herşey düzelir...

Hiç yorum yok: