26 Şubat 2009 Perşembe

G.SARAY 4-3 BORDEAUX


bir maç bu kadar mı gider gelir...
o ne heyecandı...
daha yerime oturmamıştım, ve o sesi duydum "malesef maça 1-0 yenik başlıyoruz" daha 10 saniye ancak olmuştu fransızlar öne geçti. ahhh meira ahhhh

böyle ani şoklar geldi yaşamımdan gözümün önüne, mike taıson'ın boks maçını izleyeceğiz saat farkından dolayı maç sabaha karşı 4'te. çerezler alındı biralar stoklandı sabaha kadar beklenildi, ve sonunda maç başladı, 38. saniyede mike adamı nakavt etti... o kadar hazırlık, heyecan dolu 12 raund beklentisi boşa gitmişti. tayson o ölümcül yumruğu sanki bize atmıştı...

dahası yıllar sonra tayson ın hayatını anlatan bir filmden anlıyoruz ki; bu mike ın alışkanlık haline getirdiği bir şeymiş, ilk maçına çıkıyor ve hocası yaşlı olduğu için maça gidemiyor, tayson maçı 8. saniyede nakavt ile kazanıyor ve antrönör hocayı telefonla arayıp " mike maçı 8 saniyede nakavtla kazandı" diyor; hocasının tepkisi şöyle "ne yaptı adamı tabancayla mı vurdu"

neyse maça dönelim... maç 1-0 dı ama bu maçı alacağız diye bir his geçiyordu, gönül denizimin açıklarından ve beklenen goller 42 de arda 45 te kewell'dan geldi. ben bir gol istiyordum devre arası bülent hoca daha rahat taktik versin diye, iki gol birden gelmişti...

ikinci yarıda yine arda ile 3-1 yaptık skoru, artık maçı bırakmıştık hamburg'u konuşmaya başladık, hatta ben hamburger yapıp yeriz diye espiri bile yaptım, biz bu kadar rahatlamışken futbolcularda serdiler tabii(esasında maçtan sonra bizede saçma geliyor ama maç oynanırken biz konsantransyonumuzu maça verirsek futbolcularda veriyor, eğer rehavete kapılırsak onlarda rehavete giriyor sanıyoruz:) 73 ve 75 de meira ve desanctisin hediyesi iki golle skor 3-3 olmasın mı, gönül isterki olmasın ama oldu işte...
ben meiraya ulan bator ulan bator diye söylenirken
arkadaş sordu "ulan bator derken"
" ne bileyim abi ben sinirimden ne söylediğimi biliyormuyum"
" tamam da abi saçmalamanında bi mantığı olur ulan bator da ne demek"
" abi ulanbator mogolistanın başkenti, bugün moğol cengizhanın filmini seyrettim oradan sirayet etmiştir dilime" heeey kardeş bana bir soda getir midem kötü kocaelinin attığı golleri hazmedemedim hala"diye ekledim lafı

yaa maça dönelim yeniden gönül denizimin kıyılarından ufka doğru baktım hala maçı kazanacağız gibi bir his orada duruyor mu diye, baktım vallaha orda:)))) yeniden eski pozisyona döndük ( şimdi maçta uzun süre beklenen gol olduğunda hangi durumdaysak yine o duruma geldiğimizde yine gol olacağına inanıyoruz.tamam saçma ama maç sırasında değildi)
abi ilk yarının sonunda sen ekranın önünden geçmiştin sonra ortalık karışmıştı gol o ara geldi, bak ben burda oturuyordum, sende şuraya geç tamam abi böyle, sen geç şimdi tv nin önünden...:) böyle traji komik durumdayız
korner atılıyor lincoln ortalayacak
"abi sen geç ekranın önünden"
sabri vuuuuuuuuuuur
gooooooooool
4-3
hani saçmaydı
bakın herkes eski yerine geçti ve yine gol oldu
dikkat önemli not; ilk gol ilk yarının bitmesine 2 dakika kala olmuştu
son gol maçın bitmesine 2 dakika kala oldu
buna ne diyeceksiniz pekiii:)))

Hiç yorum yok: