4 Şubat 2009 Çarşamba

tv den yorumlar...

müjdat gezen- zekeriya beyaz hocayla beş yıl arayla iki programa katıldım, ilkinde ben siyahsaçlıydım o beyaz saçlıydı; beşyıl sonra ben beyaz saçlıydım o siyah:)

laf ebeleri- ergenlik dönemi psikolojide şöyle tanımlanır; libido yükselir algı kapanır. ve bu ergenlik dönemi ülkeden ülkeye farklılıklar gösterir mesela afrika gibi sıcak yerlerde daha erken yaşta başlar, kuzeyde soğuk ülkelerde daha geç yaşta başlar, norveçli balıkçıların ellerinin de balık tutmaktan değil o nedenle nasır tuttuğunu anlıyoruz :)

yemekteyiz programı için bir yerde bir yorum duydum harikaydı
"SONRADAN GURMELER" :) (yemek kültürümüzün, misafir ağırlama kültürümüzün, bir yerde misafir olma kültürümüzün içine eden program...)

Ve bir filmde çocuk sevdiği kızın arkasından koşuyor kız bi dolmuşu eliyle durdurup biniyor ve çocuk koşarak dolmuşa yetişmeye çalışıyor ama dolmuş cu kapıyı çocuğun yüzüne kapatıp gazlıyor

bu yorumda BENDEN-vay benim memleketimin, milletimden uzak senarist ve yönetmenleri, nerde görülmüş bir dolmuşcunun herhangi bi müşteriyi almadan gazladığı beeee biraz halkın arasına karışıp, film çektiğiniz ve o filmi seyretmesini beklediğiniz halkı tanıyın...

Hiç yorum yok: