1 Şubat 2009 Pazar

ölmek o kadar kötü bişey değil...


ölümü gerçekten düşünmeye, bir kaç gün önce canlı ve hayat dolu gördüğüm genç bir insanı bir çukura bırakıp üzerinin toprakla örtülmesini seyrederken başladım...

ve aynı insanın ölümünden sonra söylediği bir sözle telaş duygusu ile kaplandım "üzülme benim için,hiç acı çekmedim. telefonla konuşuyordum bir baktım öteki dünyadayım... ölüm bu kadar ani, ölüm bu kadar ensemizde, ölüm sessiz ve derinden...

seyrettiğiniz en güzel filmi düşünün, yaptığınız en güzel yemeği, en güzel seksi,seyrettiğiniz en heyecanlı maçı düşünün; eğer bitmeselerdi şimdi en sıkıcı şeyler olacaklardı
hayatta bir yerde bitmeli...

güneşin oğlu...

büyük şair orhan veli ne demiş

Öteki dünyada
Akşam vakitleri
Fabrikamızın paydos saatinde
Bizi evlerimize götürecek olan yol
Böyle yokuş değilse
Ölüm hiçde fena birşey değil…

Hiç yorum yok: