9 Eylül 2007 Pazar

ah bu benim şom ağzım...


" bu akşam malta maçı var kesin yenecez" dedi
ben anlatmaya başladım,
bir zamanlar sanmarino ile milli takım maç yapacak san marino ki; o güne kadar kimseyi yenememişler hatta berabere kalmamışlar hatta gol atamamışlar hatta korner bile atamamış bir takımlar o kadar yani abartmıyorum, biz maçta 1-0 öndeyiz adamlar korner kazandılar, korneri atmayı bırakmışlar ilk kornerlerini kutluyorlar, ki o korner atışı geldi gol oldu ya adamların sevincini anlatamam, maçı 4-1 kazandık ama onlar sevindiler, deplasmandaki maçta da tek kale oynadık gol atamadık maç 0-0 bitti ilk beraberliklerinide bizden aldılar adamların tarihine altın harflerle yazıldık, o gazla ingiltereye ingilterede de gol attılar ki; bizim milli takımın ingiltereye hala golü yok.2003-2004 de oynadığımız maçlarda biz daha iyi oynadık ama yine gol atatmadık wembley de ki maçta 1-0 mağlup durumdayken nihat kahveci kafayla topu doksan diye tabir ettiğimiz yere gönderdiğinde ben kahvede yerimden gol diye kalkıp kaleci james topu son anda dışarı tokatlayınca öyle bir ses çıktıki benden gooahhhhh diye sanki kaleci james topu dışarı tokatlamadıda elini soktu ciğerimi çıkarttı, öyle yaniii... yani diyeceğim o ki; maltayıda yenemezsek şaşırma dedim di yenemedik yahu... ah bu benim şom ağzım

1 yorum:

deniz dedi ki...

buraya yazacağım yorumu bir sonrakine yazmışım yaaaw.