23 Eylül 2007 Pazar

şarkılara dokunma ihtiyacı...

şarkılara dokunmayı seven bi arkadaşım var demiştim ya
şimdi bir yabancı rap parçaya dokunmuş ben koptum ama okumakla olmaz ondan dinlemek lazım ben yinede yazacağım.

ben şöyle bi durayım da benim bir
fotoğrafımı çek ama arkada
ki kızlarda çıksın ben bu ortamlar
da bulundum diycem arkadaşlara

ben şöyle bi durayım da benim bir
fotoğrafımı çek da benim bir
kızlarda çıksın da benim bir
ortamlar da bulundum da benim bir

şarkılara dokunan sadece o değilki bakın gülben ergenin şarkısına beş yaşında bir kız nasıl dokunmuş

uçacaksın uçacaksın havalara uçacaksın
ayağını yerken kesicem seni
havalara kaçacaksın

birde ben dokunayım; :)
dokunmak istiyorum yine şarkılara
dokunmak istiyorum yine yüreğine
alışmışım bir kere gülen yüzüne
aşk değil sevgi değil başka bişey bu
hiç bir şeyi koyamam ki senin yerinee

Hiç yorum yok: