17 Mart 2010 Çarşamba

insanlar ikiye ayrılır evlenmeden önce evlendikten sonra...


ben hayatta, bir restauranta veya bir cafeye bir bayanla gittiğimde sandalyesini çekmem, hesabı öderim ama illede ben ödeyecem diye kavga etmem. o hesap ödeme çatışması en sevmediğim şey yada menüyü ben seçmem, garsonla illede ben muhatab olacam demem, velhasıl sahte kibarlıklar yapmam demeye getiriyorum... özel günlere evlendikten sonra ne kadar önem vereceksem evlenmeden öncede o kadar veririm doğum günümü unutan sevgilimden ayrılmam.

insanlar ikiye ayrılır; evlenmeden önceki insan, evlendikten sonraki insan... düşünün bi kere evlenmeden önce sandalyesini çeken kibar insanın içinden, evlendikten sonra bir maço canavarı çıkıyor... insanlar neden boşanıyor sanıyorsunuz...

en sevdiğim soru şudur mesela: "siz çok yakındınız nasıl oldu da böyle küçük meseleden dolayı ayrıldınız" çok basit; insanlar birbirlerine çok yaklaşınca net göremiyorlar birbirlerini (eee biraz saklıyorlarda çirkin yüzlerini)bütünü göremiyorlar, parçaya aldanıyorlar...

Hiç yorum yok: