20 Mayıs 2007 Pazar

kimse sütten çıkmış ak kaşık değil...


bugün fenerlilerden gelen sms, mail ve telefonlara cevap vermem gerekti
deve kuşu gibi kafanızı kuma gömmeyin kıçımız açıkta.
futbol öldü; yaşıyormuydu sanki
galatasaraylı olarak dün geceden en çok ben utandım
ama utanması gereken o kadar çok insan varki
-3 hafta önce "devlet nerede, böyle aciz devlet görmedik" diyenlerin
-anıtkabire taraftarlarla gidip "atam penaltılarımızı vermiyorlar" diyenlerin
-100.yıl bayrağını samiyenin ortasına dikeceğiz diyenlerin
-bir haftadır alkışlayın diyerek ortamı gerenlerin
hiç mi suçu yok asıl utanması gerekenler onlar...
tamam galatasaraylıların bazıları böyle de
fenerliler çok mu iyi
hani gülben ergenin şarkısı var ya "ben kötüyüm sen iyi mi"
ilk maçta
geretsin alnını kim yardı
mondragona ses bombasını kim attı
kadıköyde pet şişe yağdıranlar da galatasaraylımıydı...?
asıl utanç da maçtan sonra samandıradaydı
böyle futbol yoksunu bir geceden sonra
g.sarayı yenmiş olmayı festival gibi kutlayan
bilinçsizliği mi alkışlayalım...?
dün akşam galatasaray bu olaylardan sonra kazanmış olsaydı
ben yine bunları yazardım ve skor ne olursa olsun
beni mutlu etmezdi;
futbolsuz bir gecenin sonunda kutladığınız şey ne olaki ?
medya aracılığı ile gerdiğiniz ortamın ateş alıp yanması mı?
oysa ne hayallerle formamı giyinip gitmiştim maça
şöyle güzel bir maç seğretmekti tüm dileğim
ve daha maç başlamadan çıkan olaylar tüm keyfimi kaçırdı...
istanbulda yaşarken;
bir fener-galatasaray maçına gitmeyi teklif ettim
fenerli bir arkadaşa
ben fener forması giyecektim o g.saray
benim elimde g.saray bayrağı
onun elinde f.bahçe bayrağı olacaktı
ve dostluk tohumlarını ekecektik risk varmıydı vardı
belki ölecektik
ama o "delimisin" dedi kabul etmedi
deliyim evet deliyim
ama deliler ve hayalperestler olmasaydı
değişirmiydi dünya
edison; elektiriği bulamamanın 25 bin çeşidini bulduğunda vaz geçseydi
einstein deli diye okuldan atılmasaydı
atatürke hayalperest deyip peşine takılmasaydı kimse
doktorluk diplomasını alıp doktor olsaydı che
haliçteki zincirleri aşamayınca geri dönseydi fatih
dünya böyle değişirmiydi...
dostluk için önce kendimize bakacağız aynada
ben buyum ve düzelmeliyim diyeceğiz
sonra elimizi ilk biz uzatacağız sımsıkı sıkıp sarılmak için...

bu arada hastalığım için bir kez arayıp sormayıp
maçla ilgili dalga geçmek için arayan sms atan
mail atan arkadaşlara bi sitem etmeden geçemeyecem;
insan böyle zamanlarda anlıyor
dostluk az mı çokmu, varmı yok mu...? :(

4 yorum:

deniz dedi ki...

dün maçta bir fenerli diyorki " bi uefa kupaları var başka neleri var bunların bee"
övünebileceği tek şey galatasarayı yenmek olan bir takımın dayanılmaz küçüklüğü...

gülsüm dedi ki...

Eski fenerli yeni GALATASARAYLI olarak size katılıyorum.Spor centilmenlik sağlık ve hoşgörü demek benim için;kaldıki cumartesi günü ben sahada futbol dışında hertürlü rezaleti gördüm.Sağolsun medyamız arı kovanına çomak sokmada çok başarılı.Uzun süre futbol izlemiyeceğimi düşünüyorum.Bu arada hasta olduğunu niye söylemedin abi?Geçmiş olsun en kısa zamanda pişi yemeye bekliyorum abi

kumtanesi dedi ki...

uleeeennnn nasıl maçtı öyle, sadece stadı değil iddaa kuponumuda yaktı galatasaray tribünleri...:)

Figen dedi ki...

Evet, Alpciğim bu aralar çok yoğun olduğum için yaklaşık 11 gün ne kendi bloguma yazı yazabildim. Ne senin yazılarını okuyup yorum yapabildim. Yoğunluğun dışında, işte bölüm değişikliği falan filan aklımı meşgul etti...

Aynı fikirdeyim bende, Fenerli taraftarlar ve yöneticiler olumsuz mail ve cümleleriyle artık GS'yi taciz etmekten vazgeçmeliler. Kimse de bu tahriklere, oyunlara gelmesin. Önce futbol. Rekabet öne geçmesin...