10 Mayıs 2007 Perşembe

turizmden insan manzaraları


turizm de çalışanlarmı hep böyle yoksa
her sektörde varmı bu durum?
...
iki önceki yazımda bahsettiklerimin devamıdır bu;
sene 2003
zamanın BBG evi kontejyanından
şarkıcı olarak atanmış "sanatçılarımızdan" tarık
(bilmem şimdi hatırlayan varmı)
bizim otele geldi;herkezde bir heyecan, imzalar, fotoğraf çektirmeler,
bi hengamedir gidiyor...
oysa bir gün rezervasyon listesinde "gülten dayıoğlu" ismini
görünce en az onlar kadar sevinmiş ve sevincimi herkezle paylaşmıştım
"heeey millet gülten dayıoğlu geliyor" diye anlatıyorum herkeze
ve herkezden şu cevabı alıyorum
" alp gülten dayıoğlu da kim " bende bir yazarla tanışmanın heyecanı
bir yazarla nefes nefese canlı kanlı aynı ortamda bulunmanın şevki
vardı o sabah ve öyle bir haleti ruhiyeyle karşıladım gülten hanımı
oteli gezdirdim,
40-45 dakika sohbet ettik hayatımın en önemli günlerinden biriydi
giderken bana "bu tatilimden bir hikaye çıkacak gibi
ve o hikayemde sende olacaksın" dedi
yani şimdi ben bir otel personeli olarak değil
yada tatil anısında bir figüran değil
bildiğiniz roman kahramanıyım
yani otelden alakasız bir hikayede
bir karakterin tasvirini yaparken benim fiziksel
özelliklerimi tasvir edecek,benim kişiliğimi onun üzerine giydirecekti.
yani toplum içinde bir birey olamadıysam da
gülten dayıoğlunun bir romanın da roman kahramanı oldum...
borumu :)

Hiç yorum yok: