3 Mayıs 2007 Perşembe

geçici hafıza kaybı...

geç vakitte uyuyup sonra bir telefonla uyanmak
bazen çok garip oluyor;
çok garip rüyalar görmüşsün
ve uyandığında hala o rüyanın içindesin,
hafızan o rüyadan ibaret
nerdeyim?
kimim?
arayan kim?
ne diyor?
ona "hemen geliyorum" derken
saatin kaç olduğunu soruyorum, söylüyor
aslında hangi yıldayız? sen kimsin? gibi sorularda
sormak geçiyor içimden çünkü bilmiyorum...
hatta geliyorum dedim ama nereye gidiyorum onuda bilmiyorum;
hafızamı kaybetmiş olmak çok garip ve huzursuzluk dolu bi duygu
(aslında çoğu zaman herşeyi unutma isteği oluşur içimde)

garip olan başka bir şeyde
bu anlattıklarımın sadece 5 saniye de aklımdan geçmiş olması...

1 yorum:

gülsüm dedi ki...

Keşke şu siyasetcilerimizinde hafıza kaybı geçici olsa.Oysaki onlar işlerine gelmeyen herşeyi unutuyorlar.İşin tuhafı bu halkında bir bölümüne bulaştı ve kronikleşiyor.