20 Mayıs 2007 Pazar

eski yazılarımdan-2


Mavi İstanbul’daymış
msn de konuşurken "İstanbul çok güzel" dedi

burnuma mis gibi balık ekmek kokusu geldi birden
ayıptır söylemesi
(buda niye ayıpsa bilmem )
indim otelin mutfağına ,şu hazır kılçıksız balıklar var ya onlardan
üç tane aldım
yumurtalı unlu bir sosa batırıp
kızarttım
ekmeğin arasına koydum sumakla ovulmuş soğan ve domates
üzerine limon ve tuz
internetten de bir boğaz fotoğrafı indirdim
bilgisayarın arka planına
fonda sezen söylüyordu birde
“ahh İstanbul İstanbul olalı hiç görmedi böyle keder”
oturdum bilgisayarın karşısına
kendimi boğaza karşı oturmuş gibi hissettim
ohhh be
ne özlemişim
hem boğazı hem balık ekmek yemeyi
ve martıları
ve vapur sesini, rüzgarın nefesini...
eminönündeymişik, yeşilmişik,sazmışık…

yaaaa
bu sanal İstanbul yolculuğu beni kesmedi

yok yok bu böyle olmayacak
bir izin ayarlayıp bi ara İstanbul’a gitmem lazım :)

1 yorum:

gülsüm dedi ki...

EEEE ne diyeyim?Afiyet falan olsun yani çatlatıyorsun insanı.:)))))))))