10 Temmuz 2007 Salı

"güzel ve dahi"

bakın işte ben kaç tane yazı yazdım "güzel kadınlar aptal mı oluyor" diye sonunda tv de yarışmasını yaptılar; akıllı bir erkek ve yanında güzel ve aptal bir kadın, ve yarışma sürekli kadını aşağılıyor. ben kadının medya moda ve reklam dünyası tarafından kullanıldığını düşünüyordum ama bu kadar kadını aşağılayan başka bi program görmedim; siz kadınlar buna nasıl sessiz kalıyorsunuz, gerçi bunu istekli olarak yapıyorlar yine bazı kadınlar; kullanıyorlar sizi ama kullandırıyorsunuz kendinizi...

4 yorum:

gülsüm dedi ki...

evet çok haklısın

deniz dedi ki...

ne yapabiliriz ki ? :(

burcu ç.kaya dedi ki...

ıyghhhh daha ne kadar iğrençleşecekler bilmiyorum

tacettin dedi ki...

kızlar güzel ama yaaaa masaya da oturuyorlar masada dans da ediyorlar, asıl ben o dahi çocukları merak ettim kızlar dans ederken kızlara bakamıyorlar, dahi çocuklarda ot mu oluyor hep...