10 Temmuz 2007 Salı

efendinizm felsefesi-3

güçsüzün yanında olmak; arkadaşlar arasında bir futbol maçı yapacaktık ama 9 kişiydik bir takım 4 kişi diğer takım 5 kişi oynayacaktı,herkes 5 kişilik takımda oynamayı istiyor bunun için kura atıyorlardı, bir tek ben gönüllü olarak 4 kişilik takıma geçtim ve maçıda dört kişiyle kazandık. maç sonunda herkes gelip beni tebrik ettiğinde anladım ki; iki kişilik oynayıp eksik olduğumuzu hissettirmeyen bendim...

bunu neden anlatıyorum kendimi övmek için değil, bir ders çıkarabilmek için. o gün o sahada yüreğiyle oynayan bir ben vardım çünkü, diğerleri 5 kişilik takımda kolay galibiyet peşindeydi. hayatta ne yaparsak yapalım yüreğimizi ortaya koymadan başarı elde edemeyiz, önce istemek lazım, sonra biraz gayret...

yer: aydıncık
tarih: ekim 1997

1 yorum:

burcu ç.kaya dedi ki...

yüreğine sağlık...