27 Temmuz 2007 Cuma

soğanın cücüğü...


1999 yılbaşı arifesinde tv de herkeze soruyorlar (meşhur nimet ablanın önünde)"büyük ikramiye size çıkarsa ne yapacaksınız diye" herkez sıradan şeyler söylüyor işte "dünyayı gezerim" "ev alırım" "araba alırım" felan. adamın birine soruyorlar "bileti kızıma verdim çıkarsa ona çıkacak ona sorun" diyor, kıza soruyorlar,cevap çok hoş geliyor yedi yaşlarındaki kızdan " bana çıkarsa bir çuval soğan alacam anneme kurufasülye yaptıracam ve soğanların cücüğünü ben yiyecem" belki çoğunuza bir şey ifade etmez bu cevap çünkü bunun ne demek olduğunu anlamak için kardeşlerinizle soğanın cücüğü için kavga etmiş olmanız lazım anneniz her kurufasülye yaptığında :) demek ki bu küçük kızın da abileri vardı ve kurufasülye yanında salata olduğu halde soğan getirtirlerdi masaya, ve soğanları elleriyle ezip cücüğünü çıkartırlardı ve paylaşırlardı kız o cücüğün tadına hiç bakamazdı ve o büyük ikramiye çıkarsa en büyük hayalini gerçekleştirecekti. soğan cücüğü önemsiz olabilir ama onun için değerli...benim kız kardeşim içinde :( orda teneke burda altın...

3 yorum:

deniz dedi ki...

"orda teneke burda altın" tam olarak ne demek yaaa yoksa o kızla aranızda şifre mi haaa söyle bi bakiim... kızıyorum ama...

burcu ç.kaya dedi ki...

soğan mı? cücü mü? kaptan, benim bilmediğim bi dünyadan bahsediyorsun hep ve ben senin yazılarında tanıyorum başka dünyaları hayatları, teşekkürler kaptan...

efendinizm dedi ki...

kızlar daha çok küçüksünüz büyüyünce anlarsınız her şeyi, ben şimdi anlatamam her şeyi size bazı şeyler zamana bırakılmalı...dermişiiiim...